OBAVJEŠTENJE O NABAVCI ZA IZVOĐENJE RADOVA

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI ZA IZVOĐENJE RADOVA
Published on:

 

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

za izvođenje radova

Sanacija dijela 4 sprata-potkrovlja objekta u Kantonalnoj javnoj ustanovi

„Dom za djecu bez roditeljskog staranja“, adresa: Bjelave 52, Općina Centar, Sarajevo.

  1. Referenca objave

746-4.4.2-25/24

  1. Procedure

Otvoreni postupak

3.         Naziv projekta

Podrška sistemu prihvata i integracije državljana Bosne i Hercegovine koji se vraćaju po osnovu sporazuma o readmisiji – FAZA II

4.         lzvor sredstava

Projekat se finansira iz sredstava BAMF - Savezni ured za migracije i izbjeglice Savezne Republike Njemačke.

5.         Ugovorni organ

Hilfswerk International, Predstavništvo u Sarajevu

Mis Irbina 10, 71000 Sarajevo, BiH

OPIS UGOVORA

6.          Opis nabavke

Hilfswerk International, nevladina humanitarna organizacija, implementira Projekat pod nazivom “Podrška sistemu prihvata i integracije državljana Bosne i Hercegovine koji se vraćaju po osnovu sporazuma o readmisiji - FAZA II". Jedna od komponenti projekta je i sanacija dijela 4 sprata-potkrovlja objekta u Kantonalnoj javnoj ustanovi „Dom za djecu bez roditeljskog staranja“, adresa: Bjelave 52, Općina Centar, Sarajevo.

Hilfswerk International je Ugovorni organ u ime Ministarstva za ljudska prava i izbjeglice Bosne i Hercegovine, u ulozi partnera na implementaciji projekta.

Svrha nabavke je nabavka, transport i ugradnja građevinskog materijala za sanaciju dijela 4 sprata-potkrovlja objekta u Kantonalnoj javnoj ustanovi „Dom za djecu bez roditeljskog staranja“, adresa: Bjelave 52, Općina Centar, Sarajevo,BiH, u svemu prema priloženoj tehničkoj dokumentaciji i tehničkoj specifikaciji.

7.         Broj i naziv lotova

Ugovor nije podijeljen na lotove.

USLOVI UČEŠĆA U NABAVCI

8.         Podobni ponuđači

Ponudu mogu dostaviti firme i obrti koji su registrovani u BiH za obavljanje djelatnosti sanacije objekata visokogradnje, uključujući nabavku, isporuku i ugradnju materijala.

  1. Osnov za isključenje iz nabavke Firme ili ovlaštena lica koja se nalaze u slijedećim situacijama ne mogu učestvovati na tenderu:
  2. proglašen bankrot ili je u procesu likvidacije;
  3. osuda za krivično djelo koje se odnosi na profesionalno ponašanje;
  4. proglašena krivom za teške profesionalne prekršaje dokazane na bilo koji način koji HWI može potvrditi;
  5. kršenje obaveza koje se odnose na uplatu doprinosa za socijalno osiguranje ili plaćanje poreza u skladu sa zakonskim odredbama države BiH;
  6. proglašena krivom za prevaru, korupciju, umiješanost u zločinačku organizaciju ili bilo koju drugu nezakonitu aktivnost štetnu za institucionalnog donatora i / ili finansijske interese HWI;
  7. proglašena krivom za ozbiljno kršenje ugovora zbog neispunjavanja svojih ugovornih obaveza, nakon drugog postupka nabavke ili postupka dodjele bespovratnih sredstava koji finansira institucionalni donator.

 

10.       Broj ponuda

Svaki ponuđač može dostaviti samo jednu ponudu. Ponuđač koji dostavi više od jedne ponude biće diskvalifikovan.

 

11.       Garancija na ponudu

Ne zahtijeva se.

  1. Garancija za dobro izvršenje ugovora Od uspješnog ponuđača će se tražiti da prilikom potpisivanja ugovora dostavi garanciju za dobro izvršenje ugovora u iznosu od 10 % iznosa ugovora. Ova garancija mora biti dostavljena zajedno sa vraćanjem potpisanog ugovora najkasnije 10 dana nakon što ponuđač primi ugovor koji je potpisao ugovorni organ. Ako odabrani ponuđač ne dostavi takvu garanciju u tom roku, ugovor će biti poništen, a novi ugovor može biti sastavljen i dostavljen ponuđaču koji je dostavio sljedeću najpovoljniju usklađenu ponudu.

            Alternativno, odabrani ponuđač može dostaviti Ovlaštenoj strani za ugovore pisani zahtjev za izuzeće od dostave garancije za izvršenje ugovora. Ovlaštena strana za ugovore može odobriti takvo izuzeće, ali u tom slučaju će biti izvršeno samo finalno plaćanje na temelju okončane situacije i nakon dostave bankarske garancije na garantni rok, dostavljene na temelju klauzule 28. Uputstava za ponuđače.

13.        Informativni sastanak

Informativni sastanak nije planiran.

 

  1. Validnost ponuda Ponude moraju ostati validne 90 dana nakon isteka roka za podnošenje ponuda. U izuzetnim okolnostima, ugovorni organ može, prije isteka roka validnosti, zatražiti od ponuđača da produže validnost ponuda za određeni period.

 

KRITERIJ ZA ODABIR USPJEŠNOG PONUĐAČA

15.       Kriterij za kvalifikaciju

Ponuđač mora biti usaglašen sa sljedećim kriterijem za odabir:

  • Ponuđač mora biti firma ili obrt, registrovan za odgovarajuću građevinsku djelatnost;
  • Ponuđač mora imati minimalno jedno iskustvo na poslovima slične veličine ili obima u protekle tri godine. Potreban dokaz o relavantnom iskustvu o obavljanju poslova slične prirode, uključujući obim i vrijeme relavantnih ugovora, kao i trenutno ugovorene poslove. Priložiti reference za period 2021. - 2024. godina;
  • Ponuđač ne smije biti u situaciji zbog koje bi bio isključen iz učešća na tenderu;
  • Ponuđač mora imati otvoren i solventan račun kod poslovne banke u BiH.

16.       Kriterij za dodjelu ugovora

Naručilac će dodijeliti ugovor za sanaciju dijela 4 sprata-potkrovlja objekta u Kantonalnoj javnoj ustanovi „Dom za djecu bez roditeljskog staranja“, adresa: Bjelave 52, Općina Centar, Sarajevo, tehnički usklađenom/kvalificiranom ponuđaču koji je ponudio najveću vrijednost za uloženi novac.

 

DOSTAVA PONUDE

  1. Kako preuzeti tendersku dokumentaciju?

Set tenderske dokumentacije se potencijalnim ponuđačima dostavlja putem e-maila.

Ponude se moraju dostaviti koristeći standardne obrasce za ponudu koji se nalaze u tenderskoj dokumentaciji, čijeg se formata i uputstava morate striktno pridržavati.

Ponuđači sa pitanjima u vezi sa ovim tenderom trebaju ih poslati u pisanoj formi, navodeći referencu objavljivanja prikazanu u tački 1. i naslov ugovora, na:

Hilfswerk International

Mis Irbina 10, Sarajevo

Kontakt osoba: Azer Kohnić

Fax: +387 (0)33 611-563 E-mail: sanjakb@hwi.ba najmanje 2 dana prije isteka roka za podnošenje ponuda iz tačke 18. Ugovorni organ mora odgovoriti na sva pitanja ponuđača najmanje 2 dana prije isteka roka za podnošenje ponuda. Eventualna pojašnjenja, manje izmjene u tenderskoj dokumentaciji ili pitanja i odgovori bit će objavljeni najkasnije 2 dana prije roka za podnošenje na web stranici HWI www.hwi.ba.

18.       Krajnji rok za dostavu ponude

Krajnji rok za dostavu ponude je 28.11.2024 godine do 12:00 sati na protokol Naručioca na naznačenoj adresi.

Bilo koja ponuda koju ugovorni organ primi nakon ovog roka neće se razmatrati.

Napominjemo da je radno vrijeme ugovornog organa od ponedjeljka do četvrtka između 09:00h - 17:00h i petkom između 09:00h - 14:00h.

19.       Otvaranje ponuda

28.11.2024. godine u 12:30 sati u prostorijama Hilfswerk International, Sarajevo, Mis Irbina br. 10.

20.       Jezik procedure

Sva pisana komunikacija i dokumentacija koji se tiču ponude treba biti na jezicima naroda BiH.